Календар

: :

Головне меню

Бігуча стрічка

Нема краще зірочки - мого класу діточки

23 жовтня 2019 о 12:08 0


Мій 1-А клас нещодавно розпочав своє життя. Ми народилися 2019 року. Ми - це 12 дівчаток та 8 хлопчиків, а ще матусі, татусі, бабусі й дідусі та я - перша вчителька Халаїм Галина В'ячеславівна. 
Мої дітки веселі, кмітливі, непосидючі, допитливі й щирі. Коли ми разом, наша добра, позитивна енергія може замінити своєю потужністю декілька атомних електростанцій. Серед нас є поети, спорстмени, музиканти, художники, танцівники.

    
           Андреєва Катя                 Атамась Дар'я                          Безпалько Аня                 Бондаренко Віка  
             
                                 
                             Вітер Діма                             Волошаненко Саша                      Дубівка Софія

   
      Заріцький Артем                       Кубрак Софія                         Лень Мар'яна             Мартиненко Софія

   
        Мачак Богдан                        Мердак Альбіна                     Минько Аня                     Михайлов Тимофій

                                                          
                                                      Моргунков Влад                                 Оліферук Діма

           
                                                               Шутенко Ліза                                   Щербина Влад


                                                                                                                         


Немає коментарів:
Дописати коментар

Поділитись у соціальних мережах
Facebook Twitter Telegram Viber